shit


Seriöst engelska dödar mig. Hatar det här! uuusschhh fattar ingenting.
Dagen började med att jag stressade som ett as till bussen så jag skulle hinna med tåget. Vad ser jag då när jag är framme på stationen? Jo, tåget är inställt, så bara att vänta i en halvtimme typ. Sen väl på tåget så var det skit fullt så var tvungen att sätta mig på ett fyrasäte med en massa stirrande gubbar.
Sen första lektionen gick väl bra men har så sjuuukt ont i huvudet, trött som fan och blivit förkyld. Vill bara hem!
Men jaja, är väl bara att stanna och dö, haha! Har lunch snart i alla fall, tur det! ;)
Engelskan jag skulle gjort nu får jag göra hemma istället, kanske kan få lite hjälp av brorsan då? ;)
Bloggar mer sen! Såg att det kommit en app till blogg.se nu, superglad! ;D
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0