kommer aldrig glömma tiden då det var jag och du

Så många gånger som jag gråtit över oss, så många tårar som fallit ner för mina kinder. Kommer du ihåg mig? Minns du vem jag är? Jag saknar dig så mycket, vad var det som gjorde allt besvär? Jag har så många frågor som jag aldrig fick besvarade, varför vill du inte prata med mig? Varför vill du bara glömma bort mig?
Jag var längst er på botten då det blev jag och du, men du hjälpte mig upp av att bara finnas till. Du var vid min sida och du kysste mina läppar. Med dig klättrade jag uppåt, och det kändes som att jag var nära att nudda toppen, men du släppte min hand, och du lämnade mig ensam. Jag föll ner, rakt ner till botten. Jag samlade all kraft jag kunde och klättrade uppåt. Jag är inte uppe än, men jag tror jag är på god väg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0