little miss perfect

Tjena! Sitter och chillar i soffan, vi får gäster snart för min fader fyller år idag.
Igår var det ju bröllp, supertrevligt! Jag blev bara så sjukt trött på slutet att jag höll på att somna i bröllopstårtan! haha. Men jag var ju som sagt i full gång hela dagen igår. Först var jag hemma hos mostern min och sminkade henne tillsammans med min syster. Sedan vidare hem och sminkde mig, sen till stan och köpte det sista till klädseln innan jag gick hem och hämtade brudbuketten som var hemma hos oss. Jag gick ner med brudbuketten till trädgårdsföreningen där brudparet var och skulle bli fotograferade. Jag fotograferade lite jag med, men förutom bilder på brudparet så tog jag även lite ''behind the sceans''.
Efter det gick jag hem igen och proppade i mig mat så snabbt jag kunde, fixade sedan håret och bytte om till klänningen. Sen kom taxin och hämtade upp mig och min syster, så åkte vi till kyrkan där vi förberedde psalmböcker osv som vi sedan delade ut när alla gästerna kom. När det var klart var det dax för mig att börja fotografera igen. Jag var fotografen under hela kvällen, och roligaste var röda mattan hehe :D
Nu tar batterierna i datorn slut + att gästerna kommer när som helst. Bloggar mer sen! kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0