hockey

Hej! Mitt internet krånglar så jag kan inte ladda upp några bilder här på bloggen, får rycket!!

Men idag efter skolan så gick jag och Victoria hem till mig, chillade lite först, snackade massa, sedan bakade vi kladdkaka, snacka lite till, tittade på tv, åt mat och sen började hockeyn! Vi satt och hängde med min pappa, alla tre lika skrikandes, haha!
Victoria åkte hem efter första perioden eller något, då satt jag och glodde med far min. Höll på att dö utav aggrisioner när Jämtin fick matchstraff, men LHC vann ju i alla fall sen på straffar, så det var ju bra :)
Nog om hockey, haha, nu ska jag sova, imorgon har jag sovmorgon, känns jäävligt skönt kan jag lova! Hörs, puss


Kommentarer
Elin

Allt bra med dig sötis? :)

2011-11-24 @ 17:17:18
URL: http://elklin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0