Lightning crashes

Rummet är skinande rent och doftar svagt av skurmedel. Tvn är borta från rummet och en klädställning står nu där istället!
På musiken tränar vi för fullt till avslutningen, och det börjar låta riktigt bra nu! Tisdagen innan avslutningen tränar vi mer, då i kyrkan.
Jag har tre riktiga skoldagar kvar på Tokarpsskolan, nånsin. Känns sjukt! Sen börjar jag på gymnasiet i Norrköping och pluggar allt från make-up, kläder, hudvård, naglar och hår. Kan inte beskriva med ord hur mycket jag längtar!!
På onsdag åker jag till Stockholm med alla nior på skolan.

Det som känns mindre bra är att jag inte hittat nånting till avslutningen än. Varken klänning eller skor. Det har ajg panik över.
Sedan har jag ett prov, en bild och två inlämningsarbeten som jag måste försöka få klart snarast. Vill lixom inte riskera att sänka mig..

Nu ska jag gå och sova. Imorgon ska jag upp skapligt, trotts att jag är ledig. Jag ska nämligen fotografera lite, för fyra bilder ska mejlas in senast klockan 14.00 imorgon till skolan. Efter att jag mejlat in det så tar jag antagligen en runda på stan med Victoria. Har inte så mycket pengar, men tänkte mest chilla runt lite. Kanske hitta någonting till avslutningen att ha på sig!

Jag bloggar troligtvis mer imorgon.
Bjuder på en låt som kommer att sjungas och spelas på avslutningen av mig och ett gäng till från musikprofilen i skolan:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0