kan man hoppa över morgondagen? helst ett par dagar till med. fast allra helst vill jag hoppa över hela livet.

Jag orkar inte blogga,
jag orkar inte skolan,
jag orkar inte spela glad längre,
jag orkar inte någonting.


Ledsen att jag är så dårlig på att uppdatera, och när jag väl gör det så är det skit tråkiga inlägg! Men jag orkar verkligen inte. Jag mår bajs och har gjort det de senaste dagarna. Jag bryr mig knappt om de jag älskar mest, om de jag inte klarar mig utan..

Jag kommer tillbaka med roliga och läsvärda inlägg igen när jag blivit på bättre humör, även om det för tillfället känns som att jag aldrig kmmer bli på bättre humör. Men någon gång blir jag nog pigg igen ska ni se!
Ha det bäst! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0