i skolan

Hej! Sitter i skolan nu, har svenska och jobbar med något författararbete eller något..
Igår följde jag med Emma hem efter skolan med Moa också, vi var barnvakt åt lilla Linus, tittade på film och sånt! Jag sov där sen, så imorse blev det skolbussen!
Idag efter skolan så åker jag och Victoria in till stan och handlar nått gott, sen går vi hem till mig och då blir det plugg för hela slanten! Idrottsarbetet (som är ett par veckor sent, hehe) ska bli klart, klimatarbetet måste vi jobba mer på, och sen så äre säkert mer som ska bli klart..
Sen får vi se hur det blir, vill helst att hon ska sova hos mig, vill inte riktigt vara själv, men aja, kanske blir så ändå..

Men som sagt så mår jag inte så bra nu pga lite privata saker, så bloggen kommer nog hamna lite i bakgrunden precis som det varit nu ett tag, men jag bloggar när jag känner att jag orkar.
Vi hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0