det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder

Godkväll! eller något åt den stilen, hehe.
Igår var det disco för småbarnen, och ja, det för F-3 var jätte kul! Det kom masser ungar, och vi tjänade massa pengar! Andra discot, alltså det för 4-6 var mindre kul. Trötthet, inte lika mycket folk som resulterade mindre att göra, därav också massa tjurhet då vissa tog lite för många och långa ''raster''. Men ja, helheten var väl kul!

Idag så gick jag upp tidigt. Jag och familjen åkte till landet för att komma bort lite från samhället och omvärlden. Vi fixade i trädgården, grillade till lunch, solade, skrattade, tog det lugnt, och så tog även jag och syster en cykeltur på ett par kilometer med i princip bara uppförsbackar(!!).

När vi kom hem provade jag och syster klänningar och skor som galningar, för imorgon drar vi på kusinens konfirmation!
Nu har jag precis duschat och ska alldeles strax gå och sova, för ska upp tidigt imorgon med, för vi ska åka hemmifrån senast klockan 10.

Bloggar mer imorgon, puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0