Beating up the wrong guy, Oh man! Wonder if he'll ever know.

Hej! Ledsen att jag inte har några nya bilder så ofta längre, men jag glömmer helt enkelt att ta nya hela tiden!
Idag har det inte driekt hänt något speciellt, utan skolan har rullat på som vanligt typ. Förutom att det snöat/haglat/regnat som fan!! Blir less på vädret som fan alltså! Nyss var det ju sommar hallå?
Aja, när jag slutat så tog jag bussen hem, satt vid datorn en stund innan jag somnade och sov i ett par timmar. Vad här det med mig lixom? På senaste tiden har jag sovit som fan efter skolan men ändå lagt mig skapligt på kvällen sen! Sjukt.

Nu har jag precis duschat och smörjt in mig lite med brun utan sol. Får hoppas på att det inte blir så fläckigt.. Jag har nämligen börjat faila med brun utan solen den senate tiden... men som sagt, får hppas på att det blir bra ch inte fläckigt!
Tänkte föna håret lite nu, sen går jag nog och lägger mig. Imorgon åker jag hem till Adam efter skolan och sover där. Kanske bloggar imorgon bitti, annars kan jag nog slänga ihop ett inlägg hemma hos Adam!
Hörs, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0