2 maj 2011



Hej! Idag slutade jag vid tjugo över 12-halv ett någonting, men inte förnst en timme senare fick jag reda på att jag inte hade musik idag, så var kvar i skolan en timme i onödan, känns ju lite surt! Fast måste säga att det var riktigt skönt att sluta två timmar tidigare än vad jag brukar göra på måndagar i alla fall!

När jag kom hem somnade jag direkt, och sov lite för många timmar än vad som var tänkt, hehe. Vaknade upp av att brorsan sa att jag var tvungen att äta lite, så ja, pasta och kyckling slank ner i magen innan jag la mig i sängen igen, fast denna gång sov jag inte utan läste senaste numret av Vecko Revyn som ramla ner i brevlådan här om dagen!

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, sedan föna håret(för att inte lägga mig med blött hår och därav riskera skatbo number one som knappt går att göra någonting åt hur lång tid man än har på sig), sen antar jag att det blir datorn en stund, innan jag går och lägger mig för natten!

Kanske bloggar någonting innan läggdags, jag får se, men kika in igen m en stund fina läsare! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0