with the red lips

Tjena! Skolan idag har gått snabbt. Efter att vi slutat följde jag med Sofia hem, vi åt, snackade och hade krig, haha!
Pappa kom sedan och hämtade mig, så handlade vi lite till nationella provet i kemi imorgon, som jag förövrigt nte tycker kommer bli så där jätte kul, hehe.
Har försökt plugga lite på kemin nu på kvällen, men nej, det vägrar sätta sig i skallen då jag tycker det är totalt ointressant. Men så äre! Hoppas på att få se ett godkänt i alla fall!

Jag drar mig till badrummet och tvättar bort smink, borstar tänderna och tar ut linserna när som helst, för att sedan bege mig till sängen och sova i ett par timmar innan det är dags för iordningsgörelse innan skolan börjar igen!
Jag bloggar mera imorgon! Vi hörs mina så turturduvor, puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0