våra brister gör oss till människor

Jag mår inte alls bra och har ingen som helst lust att blogga egentligen. Jag tänker på alldeles för personliga saker för att kunna ta upp här, så därför kan jag inte säga vad det gäller.

Jag har varit jätte tjurig hela dagen pga personliga saker och just därför har jag blivit arg på mina vänner lite för ofta lite för mycket i onödan. Dagen slutade i alla fall med två timmars musik, och det var väl den enda tiden under dagen som jag inte tänkte på så mycket mer än musiken!
Efter skolan tog jag en vända på stan och kom hem med två par shorts, två toppar och en masscara. Lyckades nog tänka på anant uner den tiden jag gick på stan med, så det var väl bra.

Nu ska jag prova kläderna jag köpte och se så att jag inte ändrat mig. Kanske läser några rader ur den nya Se&Hör som låg på köksbordet när jag kom hem med.

Lägger upp köpen här sen, PEACE.


Kommentarer
Sofia

Jag älskar dig Mathilda!<3

2011-03-28 @ 20:35:50
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0