Muntligt

Hejsan! Skolan idag har varit helt okej. Kom en aningens försent men det får man göra ibland, haha.
Hade muntligt nationellt prov i svenska, och det kändes som att et gick bra, så jag hoppas det gjorde det med! Jag gillar ju att prata, men det blev lite svårt när en lika pratglad Sofia var i samma grupp som mig! haha, men vi löste det nog bra.
På kemin gjorde de flesta prov, men inte jag. Jag satt och pluggade effektivt som fan, och jag gör mitt prov på fredag morgon istället, då jag har SvEn lektion.
Sista lektionen var engelska. Då gjorde översatte Olivia och jag det hon, jag och Victoria skrivit, som vi ska redovisa om inför klassen. Vi ska stå där upp i en kvart och prata, men det ska nog gå bra! :)

Nu ska jag äta något, sedan ska jag plugga kemi för fulla muggar!

För övrigt mår jag lite bättre nu, magont så det är sjukt men det är jag ju ganska van vid så det överlever jag nog. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0