full blås

Godmorgon!
Jag vaknade upp imorse av min mor som bad mig gå upp. Jag klev upp och gick raka vägen in i duschen, duschade en liten snabbis och sedan drog jag på mig mjukiskläderna innan hårtorken sattes igång på full blås och håret blev någorlunda tort! Håret sattes upp i en ''bulle'' på huvudet, och ja, vips så har vi min slappa klädsel för dagen!
Dags att kleta på sig lite smink nu i alla fall så jag inte ser alldeles för trött och sliten ut, sedan tar jag bussen till skolan för att ha en timmes teori i idrott innan vi sätter igång med nationella provet i kemi.
Jag bloggar när jag kommer hem från skolan igen! Kram


Kommentarer
Angelica

Hoppas att provet gick bra :) Skönt att köra slappisstilen :D

2011-03-16 @ 19:23:38
URL: http://angelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0