dance

Tjena!
Som jag skrev inatt så skulle jag duscha imorse (gör alltid det på kvällarna innan skoldagar i vanliga fall), och visst det hann jag! Men däremot så missade jag två bussar, haha smidigt! Så hann endast vara med en halvtimme på mentorstiden.
Sedan var det engelska, och då hade jag min redovisning tillsammans med Olivia och Victoria. Det gick super bra, trots att vi tappade bort oss ett tag! Haha.
På Samhällskunskapen så disskuterade vi lite om jämnställdhet och jämnlikhet. Typ får en kille vilja bli frisör och en tjej vilja bli livvakt? Och såna saker.
Efter lunchen så samlades alla niorna i idrottshallen för dans! Vi fick lära oss vals, foxdrott och även mer bugg. Sjukt kul, men vals och foxdrott var bra mycket svårare än vad jag trodde det skulle vara!

Nu har jag precis kommit hem. Jag har ätit lite yoghurt och flingor, och tänkte nu lägga mig och vila en stund pga att jag inte mår så bra. Sedan blir det plugg.
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0