behöver samla tankarna

Hej och sorry för no uppdates, men jag har helt enkelt inte orkat bara.
Jag är hos Sofia nu, ska väl snart dra mig hemåt för behöver samla både tankar och krafter känner jag. Mår inte så bra för tillfället då mina tankar snart exploderar i skallen.

Hur som helst så hade jag en väldigt trevlig kväll igår! Efter skolan drog jag och ett par vänner till Ikano huset och tittade på en lite för snygg Eric Saade. Fick lite spader på alla små fjortisflickor + småbarn som skrek halsarna av sig när dom inte ens såg en skymt av själva Eric, och man ska inte ens tala om när han kom in på scenen, herre gud. Och att jag också varit så fattar jag inte, vad tänker man med lixom?

Jag fick i alla fall massa med bilder på snyggingen innan min kamera dog. Åkte sedan hem till Sofia och hade det trevligt med ett par andra, sedan sov jag hos henne, och innan vi somnade tittade vi på en lite för läskig film, men jag klarade natten i alla fall.

Nu ska jag byta ut mjukisbyxorna mot leggings, sedan tar jag bussen hemåt i min ofräscha look, och väl hemma ska jag samla tankarna så gott det går, äta någonting, och sedan drar jag till min kära Jenny ikväll för ännu en trevlig kväll med massa brudar bara. Oftast de kvällarna som är bäst :)

Jag bloggar mer när jag kommer hem, och då blir det Eric Saade bilder kan jag lova er! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0