nödvändigt


Nödvändigt köp som inhandlades idag - strumpor!

Efter förra inlägget så åt jag lite lunch, sedan gick mamma och jag ner till stan bara för att jag behövde köpa strumpor! Blev lite annat småskit med :)

Nu spelas Lars Winnerbäck i högtalarna och midsommarmaten fixas. Vi har nämligen inte tillgång till att samlas hela familjen imorgon och äta midsommarmat, så vi äter den idag istället! Sill, gravlax, färskpotatis, gräddfil och gräslök - mums! Till efterrätt blir det marängtårta med massa färska jordgubbar på! :D

Ska ni göra något speciellt imorgon? Jag blir tvingad att följa med ut på landet med pappa och bror... Men det ska väl bli trevligt det med! Även ifall jag hellre hade varit med kompisar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0