midsommarafton



Godmorgon! Jag har precis ätit lite frukost, ska börja städa lite, sedan dax att byta kläder och sånt och dra vidare ut på landet. Jag firar midsommar där idag/ikväll med pappa och bror, och katterna såklart! Resten av familjen jobbar..
Imorgon vill mamma och pappa att jag följer med till några kompisar, eller rättare sagt, de hade bestämt sig för att jag skulle följa med innan jag ens visste nånting om det, kul, jag som planerat skräckfilmskväll med Natalia och Sofia!! Men jag får ta och lösa det där på något sätt. Antingen lyckas jag övertala mamma och pappa, eller så äter jag med dom först och åker sedan vidare till Sofia och Natalia och fortsätter kvällen och natten där!
Det ska jag se till att lösa på ett eller annat sätt det där :)

Nu måste jag i alla fall sluta skriva, måste fixa lite grejer innan vi åker. Finns ju varken internet eller täckning på mobilen där, men kan gå en bit bort (till korna, hehe) för att få täckning på mobilen, och då kan jag mobilblogga lite! Låter bra va?
Vi hörs kära vänner! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0