mathilda svarar - angående bakgrunder

sara om please, remember me:
hur fixar du iordning så att du får till "bakgrunden" så fint? :*
IP: **.***.***.***



sara om jag tror inte du förstår hur många tårar jag fäller för dig:
du tar så himla fina bilder, hur gör du med dina bakgrunder och allt? både den här och sen den ljusa på de tidigare fottona.. :*
IP: **.***.***.***
21 Juni, 16:06


Svar; Jag har mina egna så kallade fotostudiosar, där använder jag skynken eller lakarn som bakgrund, ställer upp kameran på stativet, använder fjärrutlösaren till att ta bilderna, och sedan lägger jag in dom på datorn och redigerar ljuset lite. Mer än så krävs inte! Jätte enkelt :)
20 Juni, 22:42


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0