kolla in ögonen


HAHA var bara tvungen att lägga upp denna bild asså!! Ser ni Göstas (kattens) ögon eller? :o Herregud, haha! (och ja, vi går ut och går med honom i koppel ibland, han är som en liten hund nämligen)

Var ju med Sofia förut efter jag var i studion, sedan kom Josse, och efter ett tag gick vi ut och träffade Albin och Oskar. Jag tog bussen hem vid nio, hemma vid halv tio.

Är lite smådepp nu, men det går nog över till imorgon hoppas jag. Då ska jag träffa Victoria, saknar henne massor! Hoppas på bra väder och så med.

Vi hörs, kram


Kommentarer
tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

hej! :) kanon själv?:D

2011-06-27 @ 01:44:13
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0