kan man dö bara i några timmar?


Några härliga sommarbilder från dagarna då det var så varmt!

Hej! Dagen har varit jäkligt slapp. Började med Tokruset, då man ska springa/gå så många varv i spåret som man vill/orkar.
Efter det var det rast och lunch och sånt, sedan städa skåp. klassrum, bänkar och shit, och så fick vi lite information också, sen så fick man dra hem.
Då åkte jag och ett par brudar i klassen till Coop och handlade lite kött och sånt till avslutningskvällen då vi ska vara dom flesta från klassen och grilla lite och så tillsammans.
Efter att vi handlat så åkte vi till Malmslätt. Jag va lite med Victoria och Sofia. Vi var ute och gick lite och sånt, sedan satt vi inne på chattrolette och sånt skojsigt, hehe.
Sedan kom min pappa och hämtade Victoria och mig. Skjutsade hem Victoria, sedan hem och äta lite.
Nu sitter jag här och typ dör av uttråkhet och sånt bajs.
Ska ta mig en dusch, sen får vi se vad som händer. Imorgon vill jag dö från till klockan ett, hehehehhehe :D
pusselipusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0