jag gråter bara i regnet


Två upp och ner vända bilder från idag, haha, jag orkar inte vända på dom!

Igår åkte jag ut till Tornby med mamma och pappa en stund, köpte lite småskit bara. Sedan skjutsade pappa mig till Victoria, vi åt lite, sedan promenad till Ica. Efter det började vi vårat deckarmaraton! Såg på deckare så som Irene Huss, Johan Falk och sånt natten lång, gick sedan och la oss.

Idag åt vi frukost ute i solen, sedan satte vi igång med att se klart Johan Falk serien, sedan en promenad och lite sånt.
Ätit lite, gått på mer promenader, kollat på mer deckare, haft vattenkrig och sånt skojsigt!

Sover här inatt igen, och imorgon åker vi till Nässjö och badar och sånt. Pussessss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0