Igår på skansen, idag i aftonbladet!







Lite bilder från skansen (sista bilden är tagen på en sida i aftonbladet!)


Hej kära läsare! Härligt att ni hängt kvar trots att jag inte bloggat speciellt mycket på sista tiden :D Men Victoria har sovit hos mig sen söndags!
Igår åkte ju jag till Stockholm med Victoria och Jenny! Vi var på Skansen hela dagen (det här låter sjukt, men i 9 timmar väntade vi, var vi där i sammanlagt 11 timmar), vi hade ju världens snyggaste skyllt (lagt in bild på den i tidigare inlägg), så vi fick vara med på massa bilder :D bland annat i Aftonbladet som jag skrivit tidigare.

Måns var för övrigt skit snygg, vi sjöng och dansade hela tiden, och så får vi inte glömma att vi åt massa, fast trots detta blev det massa kvar!
Och just det, Måns var värsta mobilnörden, haha!

Nu är jag hemma hos Victoria, vi har packat massa och så, ätit grillat och sånt där.
Imorgon åker vi förresten till Öland till söndag! Kanske mobilbloggar lite när jag är där!
Pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0