snygga dojor


Haha bara tvungen att visa mina snygga dojor jag chillar omkring i när jag är på landet!

Tja! Jag har tittat på sommarkrysset med syster, mamma och pappa. Nu håller jag på och dö lite smått för det känns som att mitt huvud väger typ 100 ton! Usch, mår inte bra alls :( Har inte börjat packa heller!

Aja, imorgon åker vi senare än vad jag trodde vi skulle göra. Men det blir på förmiddagen någon gång tror jag, vet inte exakt.
Ska försöka tidsinställa något inlägg eller två till imorgon och på måndag. Kanske blir lite mobilbloggning med! :)
Nu ska jag i alla fall sova, imorgon måste jag packa och fixa sånt.
Men godnatt, hörs imorgon! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0