situationen är så sjuk


Bild från igår. Efter att gästerna gått hem.

Hej! Min dator mår inget bra. Den har mått lite småkrassligt ganska länge nu, men nu den senaste tiden så har den börjat må sämre och sämre. Jag kan knappt sitta vid den för att så fort jag startar den så börjar den tjuta något otroligt, och det är sjukt jobbigt. Jag tror att det är dax att säga adjö till den snart, för jag tror inte att den lever så länge till. Tur att jag får en Mac när jag börar gymnasiet!! hehe ;)
Men jag ville bara tala om detta för er, så ni vet ifall jag inte bloggar så mycket. Jag kommer starta datorn lite då och då bara, men kommer absolut inte sitta vid den lika mycket som jag gjorde förut, för jag vill att den ska överleva så länge som möjligt :)

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0