you look like a red rose


Bild tagen av mig för ett par månader sedan.


Dagen har varit... seg. Seg som fan. Fast helt okej ändå, haha.
Första lektionen vara data, då skulle vi göra massa grejer i Word, när vi var klara med det fick vi göra vad vi ville, chill som fan. Sen matte, jag räknade två tal, haha lyckat! Efter matten var det fysik, då satt vi i datasalen och skulle söka uppfinningar och sånt, jag gjorde det ett tag, men sedan gav jag upp och satt och spelade massa roliga spel på spela.se istället. Maten var äcklig. Efter lunchen var det bara svenska/engelska lektion, sedan slutade vi, ch då åkte jag hem direkt.

Jag har nu kollat på handboll och ätit äpplekaka. Tänkte välja ut några kläder till imorgon, sedan ska jag sova. Tänkte nämligen att jag kunde komma i säng i tid idag. Låter som en bra idé va? Klart som fan.
Hehe, namen vi hörs, puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0