världsklass

Hej! Skolan idag har varit riktigt seg faktiskt. Jag har lummat som fan, arbetat på lektionerna och så men har ändå varit segt på något sätt. Maten var vidrig också.
Jaja, efter skolan så åkte jag och Moa hem till mig och åt lite, sedan drog vi till gymmet, tränade i typ en timme, sedan satte vi oss i bubbelpoolen där även Dennis och Felix var. Varför har alla börjat träna på WorldClass för? Vi var där först :( haha

Hur som helst, efter lite skitsnack i bubbelpoolen så begav jag mig hemåt, åt lite, och nu tänkte jag hoppa in i duschen. Imorgon sover jag hos Adam, sen på lördag kväll ska jag nog träna lite om jag hinner. På söndag blir det studion hela dagen, kuuul :)

Vi hörs! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0