spännande och bra

Hej! Jag ber om ursäkt för mitt tidigare inlägg, men vill bara säga att mitt humör gått väldigt mycket upp och ner nu på kvällen.
Jag har i alla fall suttit och kollat på Sveriges mästerkock och Fuskbyggarna idag. Moa brukar säga att jag är rätt grabbig (förutom när jag är på fest), och jag kan väl hålla med om det ibland, och just nu, så vill jag bara säga att jävlar vad spännande Fuskbyggarna är!! Jag sitter som fastklistrad där varje program, riktigt spännande är det!

I alla fall, jag har precis duschat nu, och tänkte bege mig till sängen. Kanske borde jag plugga lite engelska också, med tanke på att jag kommer ha fullt upp resten av veckan, och glosorna är till måndag.

Torsdag: Skola, kanske gymma, annars endast bada bubbelpool på gymmet och snacka skit med Moa.
Fredag: Skola, följa med Adam hem efter skolan, filmkväll med hela gänget, sover antagligen där sen.
Lördag: När jag kommit hem ska jag träna på låtar, plugga engelska och gymma
Söndag: Det blir en heldag i sångstudion (och jag som håller på att bli sjuk, blääää)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0