not good

Jag hade totalt glömt bort att jag hade glosor tills idag, inte bra! Verkligen inte bra!! Men sånt är livet.
Jag har precis ätit frukost, tänkte nu packa ner idrottsgrejerna i väskan, sedan knallar jag iväg till bussen. Efter skolan så åker jag inte till stan med Sofia och Albin. Vi ska äta på Subway antar jag, sedan får vi se vad vi hittar på. Men Albin drar ju till gitarren och Sofia till teatern sen, jag skulle egentligen tränat men det går tyvärr inte idag eftersom jag ska hem till min morfar som fyller år.
Skit samma, jag måste snart dra iväg till bussen! Vi hörs! puss


Kommentarer
Mustanghack

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-07-27 @ 14:56:56
URL: http://mustanghack.blogspoo.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0