jag mår dåligt

Jag åkte hem idag efter första lektionen eftersom att jag verkligen mådde skit. När jag kom hem så somnade jag typ direkt, sov i ett par timmar, gick upp och åt lite mat vid klockan två, eftersom jag inte ätit frukost eller något. Sedan halvsov jag ett tag, tills jag följde med mamma och syster ner till affären, jag var tvungen att vara bärhjälp, men jag mådde inte så bra utav det sen tyvärr..
Jag fick i alla fall Coca-cola och ett par godisbitar som plåster på såren, mums!

Nu sitter jag här och typ somnar på tangentbordet, kul? Inte det minsta. Jag ska tvätta bort det lilla sminket jag har idag, sedan ska jag lägga mig och läsa en bok en stund innan jag somnar för natten.
Imorgon stannar jag nog hemma, med tanke på att jag inte mår bra nu, så lär nog inte må så bra imorgon heller.
Men jag bloggar mer imorgon, puss! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0