jag finns här för dig





bilder från weheartit.com

för bara ett par dagar sen sa du att du verkligen tyckte om henne, för bara ett par dagar sen var hon världens lyckligaste.
hur kan man ha hjärta att göra såhär? du var den personen hon verkligen ville ha, du värkade inte vara som alla andra, men vi alla hade fel, för du svek henne, och jag har fullständigt rätt till att kalla dig för idiot!
jag ska göra allt jag kan för att försöka laga hennes hjärta så gott det går, men mest är det väl du som borde göra någonting? kanske ett förlåt? kanske ge henne en tröst?

jag trodde verkligen att det skulle hålla, ni såg ut att passa så bra för varandra, du såg ut att vara en bra kille, men fan vad fel jag hade om den saken.


Kommentarer
Anonym

... :( :'(



jag älskar dig gumman! tack för allt, bäst är ni !<3

2011-01-30 @ 00:53:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0