jag blev ett barn på nytt

Fan vilken härlig dag. Jag blev ett barn på nytt, sket i allt, bara blev ett barn igen, utan bekymmer, utan funderingar, utan problem. Utan hemska tankar.
Jag byggde snökoja hela dagen, matade fåglarna, eldade i brasan, hade det bara allmänt bra. Min snökoja blev superfin, och jag hoppas fåglarna och de andra djuren blir glada för taljbollarna och lussekatterna :D

Jag har precis sett klart på The notebook, jag får inte nog av den. Så jävla bra film. Jag tjuter så mycket till den med, och det är faktiskt välbehövligt.

Nu ska jag se ifall jag hittar något gott att äta, gör jag inte det så får jag lindra min extrema mensvärk med en ipren som normalt folk, haha. Vi hörs! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0