BACK TO SCHOOL

 

bilder från weheartit.com

 

Godmorgon! Jag har precis ätit frukost klart, och måste nu börja ta på mig skor och jacka för att kila iväg till skolan. Jag har glömt bort när bussen går, och när jag brukar gå till den, men jag antar att det löser sig! Hehe.

 

Första lektionen jag har är data, så troligtvis kommer jag att slänga in ett inlägg eller två under skoltid. Det gillar ni va? Jag vet ;)

Men nu måste jag packa väskan, för nu måste jag snart småspringa iväg till bussen. Vi hörs! Puss



Kommentarer
♥ Mallan Brallan ♥

Dagens länk avslutades kl 01.00 i natt, vann inte du? Anmäl dig då i samma inlägg igen, men, du får spamma hur mycket du vill, men skriv typ "Jag är med" bara EN GÅNG i varje kommentar, annars får du skriva hur många kommentarer du vill, större chans att vinna då! :D

2011-01-11 @ 08:50:46
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/
♥ Mallan Brallan ♥

hoppas du hann med bussen till skolan i morse :)

2011-01-11 @ 08:51:00
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0