älskar känslan

Hej på er! Jag har precis kommit hem från gymmet, och det var svettigt ska jag säga er. Men jag mår så bra nu efteråt! Älskar känslan efter ett hårt träningspass :D
Dock följde inte Moa med idag, så jag var tvungen att försöka behärska mig så gott jag kunde när en snygg kille i linne och som har typ världens största armar ställer sig snett framför mig, sprutar ner sina armar med vatten så dom blir sådär sexigt blanka, sedan sätter han igång och tränar, MUMS! haha

Imorgon ska jag till gymmet med Moa också. Vet inte om det blir träning, annars blir det bara bad i bubbelpoolen och skitsnack, haha! :) kan behövas!

Förövrigt så har skolan varit jäkligt bra idag! Jag har varit på bra humör, mått bra, lärarna har varit på bra humör, och lektionerna har varit relativt roliga! Jag har dock haft jäkligt snuskig humor idag... Tex:
På kemin så ska man gissa vad olika kemiska betekningar(eller vafan det heter) står för, och ena var Sn och jag skriker ut SNOPP!! alla bah eeehhh okej? hehe, det var egentligen meningen att jag skulle viska det till Moa, men det blev en aning högt..
Sen på engelskan så skulle vi översätta en text, och Emma frågar ''Mathilda vad betyder det här?'' och jag ropar ut ''VÄNTA JAG KOMMER!'' Emma börjar asgarva och alla andra glor på mig, min hjärna börjar då snurra som fan oh bah ''vad var det jag sa?'', sedan kommer jag på och brister ut i asgarv jag med, då kollar alla ännu mer men ja, kul var det i alla fall! haha! ;D


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen får vi se vad som händer. Hoppas ni är på lika bra humör som jag! :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0