Troligtvis tillbaka

Hej!
Jag kanske börjar blogga nu igen, jag får se, men jag har inte mått så bra de senaste dagarna, och på det så har jag blivit sjuk också, bra timing? Nej, inte det minsta faktiskt.
Hur som helst så har jag varit riktigt död de senaste dagarna också, då jag gått omkring i mjukisbyxor, och någn slapp tröja till det, och sedan musik i öronen konstant. Inget intressant att läsa va? ''Ja idag har jag lyssnat på dom här 752980 låtarna, haft dom här mjukisbyxorna på mig och livet suger som fan'' Jag antar att det inte är speciellt roligt faktiskt! ;)
Nej men hörni jag ska försöka rycka upp mig, och jag ska dricka en jävla massa ingefäravatten som mamma fixat åt mig. Det hjälper faktiskt mot förkylning, för jag har blivit lite bättre, men det är så jävla äckligt bara.. Men sånt som måste göras bara! Efter det ska jag städa mitt rum, börjar bli stökigt igen.
Jag får se när jag bloggar igen! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0