Mitt ljus i mörkret

Tjenare!
Uppsattsen idag blev ca 10-11 sidor långt, och det handlar om mitt liv typ, rubriken var Mitt ljus i mörkret. Hoppas på att den blev bra! Nu i efterhand sitter jag och tänker på att ''varför skrev jag inte si och så istället?'', och ja, ni fattar, men jag hoppas det blev bra i alla fall!

Nu tänkte jag plugga lite fysik, sen lär det nog bli mer plugg, och sen kommer jag säkert sitta uppe hela natten och tjuta om jag ska fortsätta vara så nervös som jag är just nu. Jag kan tyvärr inte berätta vad det gäller, utan jag kanske säger något litet om det längre fram eller så, men just nu är det bara pinsamt och förjävligt, typ.

Men som sagt, nu ska jag plugga lite, men jag bloggar antagligen mer snart! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0