kristaller


En bild som jag tog lite snabbt idag på fönstret, visst är det fint med kristallerna? :)

Hej! Idag följde jag med ut till landet med mamma, pappa och bror, sedan kom även morfar, moster och hennes sambo. Vi grillade korv, satt runt elden, gick en vinterpromenad osv.

Nu har jag precis kollat på Sofias änglar och Solsidan. Imorgon ska jag vara i skolan vid lite över 07.00 för att jag ska grädda vaniljhjärtan i hemkunskapen som elevrådet fått levererat till skolan som vi sedan ska ge ut till klasserna och lärarna, hur snällt är inte det?! Blir att gå upp jävligt tidigt imorgon i vilket fall. Vad jag ställer upp flitigt för att alla ska få något alla hjärtansdag gott! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0