känner mig dålig

Jag har mått rätt dåligt hela dagen och mår fortfarande inte bättre, därför rätt kass uppdatering då jag bara suttit framför tvn hela kvällen.
Skolan rullade på som vanligt trots att jag var hängig och kände mig dålig, men musiken var rolig och jag skrattade mycket. Blev lite jam med Sofia och Marcus också så det var bra!
Efter skolan tog jag och Victoria bussen till stan, fikade, Emma kom sedan med, fikade ännu mer, sedan kom Carl och Micke, och då blev det ännu mer fika. Sedna begav jag mig hemåt medans grabbarna gick mot Yngves uteservering och brudarna gick till Meddo solarium.
Jag har som sagt tittat på tv hela kvällen, trots att jag har behövt plugga..
Nu ska jag sova, och imorgon hoppas jag på att på bättre!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0