I love your smell, your propinquity, your kisses

Victoria och jag med våra klubbor, haha.

Hej! Dålig uppdatering nu igen, hehe, men jag ska förklara lite kort om vad jag gjorde igår:
Jag tog bussen till Ikano-huset, där mötte jag upp Victoria, vi åt lite mat på donken, men tycker inte om hamburgare och sådant längre så blev McDonalds sallad med grillad kykling för min del, och måste säga att det var riktigt god!
Sedan efter maten var det dax för shopping, men blev inte så mycket då jag inte var på humör för det. Jag kände att jag inte passade i något, och jag fick bara dåligt självförtroende, så jag kom endast hem med en stor tröja och en svart stickad halsduk!
Efter shoppingen så mötte vi upp Becca, Malin och Sofia. Vi satt och snacka, skratta och sånt innan det var dax att vänta på Daniel Norberg. Vi fick goodiebags, skämde ut oss, sjöng, skrek och hade det allmänt kul.

Jag och Victoria tog bussen till stan vid halv nio eller något, träffade Lucas en stund, sedan tog Victoria och jag tåget till Vikingstad (träffade förresten på Johan Palm på Resecentrum och tåget. Det var inte igår man såg honom direkt!!). Väl framme i Vikingstad blev det en pratsam, kall och lång promenad med Fredrik, sedan vidare hem till Victoria. Vi åt god Oxfilé med pommes och en jälva massa goda grönsaker till det!
Sedan såg vi på I rymden finns inga känslor innan vi somnade för natten.

Idag gick vi upp rätt tidigt, åt frukost, sedan kollade jag på några avsnitt av Adam & Eva medans Victoria duschade och sminkade sig. Efter det lockade jag hennes hår, så hon såg ut som en liten docka sen! Haha.
Vi skjuts till stationen av hennes föräldrar, tåg tåget tillbaka till Linköping, sedan en buss vidare hem, och sedan jag kom hem så har jag hållt på och försöka få in musik i min mobil, och nu har jag äntligen lyckats! :)

Nu ska jag städa lite, bloggar mer sen!


Kommentarer
Anonym

HAHA ja vad annars. rosa är ju bästa färgen som finns haha

2011-02-27 @ 23:19:29
URL: http://pixiepirate.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0