2 december, jobbig dag

Hej vänner! Den här dagen har verkligen varit piss från början till slut! Just nu tänker jag helt seriöst såhär: Varför kunde man inte bara hoppat över denna dag? Ingenting har gått bra i alla fall.

Jag kan inte berätta allting i detalj men det började med att jag och Victoria försov oss till då vi egentligen skulle ta tåget. Vi fick panik och missade tåg efter tåg. Tåget vi sa att ''det här ska vi fan med'' hann vi inte med heller, då det blev en trafikolycka på vägen mella en buss och en bil. Vi satt i en buss påväg till tågstationen då. Ingen skadades eller så i olyckan men hela förarsätet mosades på bilen. Men vi fick i alla fall ta ett senare tåg sen.
Väl på tåget sen så var det en unge som skrek och var allmänt jobbig så jag höll på att få psykbryt. När vi äntligen kom till skolan så fick jag ingenting gjort då min dator dog. På sista lektionen var det värst. vill inte gå in på detalj som sagt men det slutade i alla fall med att tre polisbilar med blåljus fick komma till skolan.
När jag kom hem var jag på så j*vla dåligt humör, och var så himla arg, men nejnej, självklart ska man ha tjatandes föräldrar. Varför vara så arg? Det värsta kan hända även de bästa.

Nu ska jag fortsätta deppa, instängd i mitt rum. Hörs, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0