Mobilblogg

Hej kära ni! Ligger i min säng och typ stirrar upp i taket i min ensamhet. Kunde följt med mina vänner idag med valde att åka hem för att umgås med min familj och ha kul med dom istället, dels för att jag inte är helt frisk än och sånt där. Men nej nej, har inte sett en enda glad min i min familj sen jag kom innanför dörren, den enda som är glad är väl i så fall katten..

Hoppas på att min familj kan ta och rycka upp sig och sluta vara så jävla arga (de är bara arga på mig med), för annars rymmer jag hemifrån snart. Puss och hej, nu ska jag torka tårarna och spela mobilspel. Kram



Kommentarer
Victoria Cato

du får rymma hem till mig!

2011-12-16 @ 23:24:42
URL: http://victoriacato.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0