happy


Idag.

Tjena! Vet ni vad? Livet känns så jävla bra just nu! Åkte till Ikano vid halv tre, shoppade lite där, sedan åkte vi vidare till stan där shoppingen fortsatta. Fick med mig lite smått och gott (se tidigare inlägg), och det känns skit bra! Enda som jag måste köpa nu är något gott till nyår! :D

Livet är toppen för tillfället och nu ska jag gå och äta nånting (har ätit en äcklig jävla korv på hela dagen, får fortfarande upp den äckliga korvsmaken i munnen, usch!!), sen ska jag häcka i soffan tills läggdags, för mina fötter är döda efter en hel dag med shopping i högklackat!

Imorgon kommer släkten hit för att fira min bror som fyllde hela 20 år den 24e. Så innan de kommer så står städning på schemat, för börjar se ut som en riktig svinstia i mitt rum nu igen!

Puss Mathilda




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0