försökte älska det jag tog


haha, erkänn första bilden är cutie? :)

Hej mina kära! Sitter och har lite småångest över allt nu faktiskt. Vet inte riktigt varför om jag ska vara ärlig. Men mest är det väl hur i helvete jag ska ha råd med allt denna månad? Ska köpa tågbiljetter till och hem från Katrineholm. Måste köpa nya svarta byxor. Champange till nyår. Kläder. Och annat smått. Fan, hur ska detta gå? Har typ 1200 att klara mig på hela månaden och ska köpa massa, bläääää.

Sen har jag ångest för att jag inte gör nånting om dagarna heller. Jag sitter hemma och glor, tar en snabbis på stan, sen sitter jag hemma och glor igen. Tror jag aldrig har sagt detta under mina tidigare nio skolår, och kanske inte kommer säga det igen, men fan jag vill bara att skolan ska börja igen!! Då gör man ju i alla fall någon nytta om dagarna istället för att sitta och stirra in i väggen.

Aja, ska fixa klart mig nu, sen ska jag åkta till Ikano och möta upp Victoria nångång, vet inte när eftersom hon bestämde typ nu att hon skulle dit med sin mamma istället för stan med mig. Men jaja får ta det senare idag helt enkelt, blir förhoppningsvis bra! :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0