mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig


Cool bild va? :D tog den imorse!

Hej kära ni! Det har varit en superbra dag! Jag mötte upp Moa vid 12 på stan idag. Vi gick till EH och fikade länge, och det kom och gick folk hela tiden som hade haft sin första skoldag i deras nya skolor idag!
När Moa och jag bestämde oss för att gå en stund på stan så följde Sandra och Olivia med också, senare så träffade vi även på Sofia som även hon hade massa skoj att berätta om sin första skoldag!
Efter ett tag så skulle Moa, Olivia och Sandra åka hem så då gick jag och Sofia runt lite på stan bara. Träffade Lucas en stund och pratade med honom, sen gick vi runt lite och snackade lite, och Sofia började sväva på rosa moln efter ett tag (hmmm undra varför?), hehe ;D
Vet inte riktigt när jag kom hem men vid sex-halv sju någonting skulle jag gissa på? :)

puss



Kommentarer
Pia -Smilinggirls!

sv: Okej, tack för svaret! :D

2011-08-15 @ 21:30:49
URL: http://smilinggirls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0