look in my eyes, and you see, you see me




Hej! Vad har ni för er? Jag har precis duschat, sitter just nu och lyssnar på musik, facebookar lite och tänker på livet. Mitt öga dödar mig, har så f*cking ont.
Förlåt för att jag inte bloggat så mycket på sista tiden, min dator mår som sagt inte så bra. Men jag har mest varit med vänner, vi har kollat massa film och sånt.

Imorgon ska jag ta tag i lite jobb på morgonen först, sedan beger jag mig till Vimmerby med mamma, pappa och bror för att hälsa på i mammas jobbarkompis sommarstuga. Vet inte hur länge vi stannar där, men vi ska inte sova över i alla fall. Och vet inte riktigt vad vi ska hitta på där. Men blir för hoppningsvis trevligt! :)

Vi hörs, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0