Hej! Dagen har väl inte sådär jätte bra ty...

img_0276 (MMS)

Hej! Dagen har väl inte sådär jätte bra tyvärr. Jag vaknade på fel sida och var så jävla onöjd med mig själ imorse att jag sa massa dumma kommentarer till mig själv att jag blev på ännu sämre humör, sen går jag till stan och möter Moa för att t en fika så är det jätte dåligt väder, och så har jag sätt personer så jag inte vill träffa på stan och jag har bara varit allmänt deppig, tjurig och arg på allt och alla. Sen väl hemma så kommer jag in i mitt rum och möts av synen att någon varit inne i mitt rum och städat massa utan att säga till, jag ser bara det negativa i det hela och kläderna på klädställningen hänger fel och väskorna ligger över skorna så de blev mosade. Fick då en panikångest attack och slängde upp min dörr i kattens huvud och skriker åt brorsan att jag inte vill ha "någon jävla äcklig mat" som jag uttryckte det. En helvetes dag. Och just det ja, min hals är ännu värre idag så har jag halsflus tar jag livet av mig!! Usch. Aja, förlåt Moa, Victoria, Rasmus, Fredrik och Carro för mitt dåliga humör idag! Puss



Kommentarer
Malin

då säger jag såhär, SJUKT SNYGG TRÖJA!!!

2011-08-17 @ 20:46:59
URL: http://skump.blogg.se/
Moa

det är helt okej med såna dagar gumman bli frisk och glad nu till helgen och måndag så är du förlåten ;) <3

2011-08-17 @ 23:22:25
URL: http://moacarlbinder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0