datorjävel

Hej! Nu funkar datorn igen, dock kan jag inte ladda upp bilder, vilket är rätt bajs. Får hoppas att det börjar fungera snart igen!
Hur som helst, jag gjorde ingenting idag, fram till fyra någongång för då ringde Albin och ville att jag skulle dra mig till Malmslätt för att träffa han och Sofia, så ja, jag drog dit, hängde runt lite med Albin, Sofia och Felicia som bonnarna i Malmslätt gör. Gjorde ingenting speciellt lixom.
Var hem vid halv nio så då åt jag lite och sånt, nu har jag snackat lite med syrran, men jag ska väl snart gå och lägga mig trots att jag inte är trött, men finns ingenting att göra. Syskonen har redan lagt sig.

Får hoppas att datorn funkar imorgon, och även att ladda upp bilder! Hörs imorgon i vilket fall :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0