andra skoldagen


Charmig bild som fan alltså! Från Stadsfesten! haha

Hej käraste ni! Helt otroligt att de flesta faktiskt kollar in bloggen trots att jag knappt uppdaterat de senaste dagarna! Men jag har ju haft mina sista dagar på sommarlovet, och sen igår så började jag skolan!
Det var lite stelt igår tyckte jag men idag började klassen prata lite med varandra i alla fall. Körde lite roliga namnlekar och sammarbetsövningar den sista lektionen, värsta partytricken!! :D hahah nevars.

Nu är jag trött som fan! Slutade vid två idag och var inte hemma först halv fyra! Men jaja, det är ju faktiskt jag som valt att pendla :)

Nu ska jag sova lite, hehe! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0