110804



Hej kära ni! Har inte bloggat någonting idag, men jag gick upp kvart över åtta idag, och klockan nio drog vi iväg till Skänninge marknad! Vi var där till ett ungefär, och jag fick med mig ett par strumpor, en väska och lite godis hem, hehe.
Efter Skänninge åkte vi vidare till Motala där vi hälsade på kusninerna (även farmor och farfar var där), det var så länge sen som jag var där, så det var trevligt!
Vi åkte förbi Ulfåsa för att kolla in den stora loppisen där, och herregud vad mycket grejer! Jag orkade inte ens med allt för att det var så stort och så mycket grejer, helt sjukt!!
Sen åkte vi och handlade lite innan vi åkte hem och åt räkor och vitlöksbaugetter, och till efterrätt blev det glass!


Kommentarer
Moa

vi måste shoppa någon dag innan plugget, nya fräscha kläder till den nya skolan :D

2011-08-05 @ 20:41:27
URL: http://missbrownie.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0