tröttis

Hej!
Igår följde jag och gänget med hem till Adam efter skolan. Vi tittade på massa film, myste, åt god mat, åkte epa och promenerade, sjukt bra kväll enligt mig! Vi somnade dock jävligt sent och vaknade rätt tidigt idag, så har sovit ca 4 timmar inatt, förklarar det varför jag är trött nu? ;)
Idag när alla vaknat så tittade vi i alla fall på lite mer film, åt frukost, tittade på mer film, jag duscha, titta på mer film, och sedan kom Sofias pappa och hämtade mig och henne, så tog jag bussen hem från malmslätt sen, och då var klockan typ fem elelr något.

Nu sitter jag och saknar pojkvännen endel, trots att det bara var typ en och en halv timme sen som jag åkte ifrån honom! hehe.
Dunkar i alla fall Petter på högsta volym så resten av familjen är lite arga på mig, men vafan ;)
Snart är det kvällsmat som gäller och efter det tänkte jag ta mig en promenad runt ån, älskar att tänka på allt möjligt när jag är på promenad! :D
Imorgon drar jag till gymmet istället och samlar tankarna där, nu ska jag fortsätta dunka Petter på högsta volym (en jävla massa bas hehe), vara trött och vänta på att maten ska bli klar!

Bloggar mer sen, och då hoppas jag att Emma skickat bilder från igår så jag kan lägga in lite här:)
Puss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0